whos.amung.us

niedziela, 3 marca 2013

Time of great change!

Zaczęłam prowadzić tego bloga mniej więcej rok temu. Jednak w moim życiu nie był to dobry czas, co zdecydowanie nie sprzyjało blogowaniu. Podsumowując rok 2012 jedynym pozytywnym wydarzeniem były narodziny mojej córeczki. Potem nastąpiła lawina przykrych zdarzeń. Wyjechałam na pół roku do Włoch, rozstałam się z partnerem. Potrzebowałam czasu, żeby poukładać swoje życie na nowo. Kolejny raz. I wtedy też zapadła decyzja o zawieszeniu bloga. Niedawno zaczął się nowy rok, sprawy nabrały tempa. W końcu wszystko zaczyna się układać. Teraz jest dla mnie czas wielkich zmian na lepsze!

Potraktuje ten post jako wielką, grubą, czarną kreskę oddzielającą moje poprzednie życie od tego nowego, lepszego :)

Więc wracam do Was, moich czytelników z całkiem nową ideą prowadzenia bloga, nowymi pomysłami. Od teraz znajdziecie na blogu więcej inspiracji DIY, które będę krok po kroku pokazywać. Będą też nowe stylizacje, w ciągu paru dni przywrócę mój fan page na Facebooku, żebyście mogli być na bieżąco. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz