whos.amung.us

niedziela, 3 marca 2013

Favorite Colors!

Ostatnio połączenie różu i mięty to moje ulubione zestawienie kolorów. Stylizacja powstała na bazie spódnicy, która musiała być moja. To uczucie jak by ktoś zaprojektował ją właśnie dla mnie, nie dawało mi spokoju. Od tamtej pory noszę ją prawie cały czas. I jak to bywa z ulubionymi rzeczami zaliczyłyśmy (ja i spódnica oczywiście) mały wypadek. Któregoś dnia, jadąc autobusem, poplamiłam ją tuszem od długopisu, o który się niechcący otarłam. W pierwszej chwili rozpacz! Co ja teraz zrobię, przecież tak ją uwielbiam! Po wielu próbach, wszystkimi możliwymi środkami udało mi się ją uratować. I znowu tworzymy idealny duet :)






Skirt: Stradivarius
Sweater: Stradivarius
T-shirt: Cubus
Shoes: H&M
Jewelry: H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz